Primul lucru pe care îl veți auzi de la orice comerciant online savvy este că aveți nevoie de mult trafic pentru a vă face treaba. Într-adevăr, cei mai mulți specialiști SEO au exact acel aspect pe site-urile lor.
Cum au crescut traficul pe site sau pe pagină și cum vă pot ajuta cu dvs.
Veți găsi mii de pagini cu privire la modul în care puteți să utilizați în mod eficient SEO, să faceți strategii de mobilizare, să aduceți public nou, să obțineți un rang înalt în Google, astfel încât să puteți obține mai multe viziuni și așa mai departe.
Da, acesta este un aspect important al oricărei afaceri moderne. La urma urmei, cu cât mai mulți oameni văd site-ul dvs., cu atât mai mulți clienți potențiali ai. Dar este mai mult trafic = mai mulți bani atât de simplu?
Sigur, traficul este important, dar această premisă vine cu o imprimare fină, care arată că nu este chiar așa de simplu. Pentru a înțelege întreaga imagine, trebuie să luăm în considerare și alți factori, așa că să ne grăbim!
Ecosistemul online este plin de diverși factori, iar acest lucru arată, de asemenea, varietatea uluitoare de moduri în care puteți câștiga bani online. Puteți să vindeți sau să revindeți tot felul de lucruri și servicii, puteți juca jocuri sau puteți juca jocuri de noroc (dacă nu este legal în țara dvs.), puteți deveni un editor care câștigă bani din publicitatea altor companii și orice altceva care poate fi imaginat între ele.
În România, platformele de jocuri de noroc precum Unibet se dezvoltă din ce în ce mai mult, acestea fiind foarte căutate în motoarele de căutare și, prin urmare, un model profitabil de afacere.
Pentru simplitate, să ne concentrăm atenția asupra jocului de marketing online (deși tot ceea ce este scris aici se aplică destul de mult pentru orice tip de afacere online). În acest caz, banii vin din publicitate. Indiferent dacă utilizați AdSense sau programe afiliate, principiul este același.
În mod obișnuit, câștigați comisionul atunci când cineva face clic pe un anunț din pagină, care îl redirecționează către site-ul unui agent de publicitate. Este posibil să nu fie suficient să faceți clic pe anunț. În unele cazuri, agenții de publicitate vor plăti pentru o participare mai activă din partea vizitatorului pe care l-ați trimis. Ar putea să vă plătească mai bine dacă persoana pe care ați trimis-o pe site-ul dvs. a cumpărat ceva sau cel puțin a lăsat informații pentru a fi contactat pentru achiziții potențiale.
Evident, indiferent de metoda de plată, puteți beneficia de traficul mare, dar la ce sunt buni acei ochi pe site-ul dvs., dacă degetele nu fac clic pe anunțuri sau pe micul buton „cumpărați”?
Aici întrebaâi cât de mulți vizitatori devin clienții dvs. sau ce este rata de conversie.
Un ROI bun, de cele mai multe ori, înseamnă să acordăm atenție tehnicilor și strategiilor SEO pe care le punem în practică, fără să ignorăm conținutul pe care îl oferim utilizatorilor. Cu un conținut valoros, nu putem da greș, indiferent care ar fi industria.